torsdag 6 oktober 2011

KÖP DIG EN LITEN BLOMMA

IMAG1554

Jag älskar snittblommor och skall nu när hösten kommit börja köpa hem detta igen och ställa på bordet. Denna fina ros har jag fått av min kära mor & far när jag fyllde år. Tack!

IMAG1542

Rosen är min absoluta favorit och just den vita rosen brukar slinka med mig hem. =)

God Morgon!

Hoppas att ni sovit gott? Jag har haft en knepig sömn i natt och vaknade med lite huvudvärk men den börjar smått försvinna nu. Idag blir det en lång arbetsdag eftersom vi har tjejkväll denna lite smått blåsiga torsdag och öppet till 21.00.
Det är en kväll fylld med härliga erbjudanden i de olika butikerna så passa på att ta en tur ner till stan. =)

Om du känner dig lite nere idag så gå till en blomsterbutik och köp dig en ros, för det är du värd!

På återseende!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar