onsdag 5 oktober 2011

MYROR I BRALLAN

IMAG1636

Den här hyllan har ni ju tidigare sett men nu har jag dekorerat med lite nytt ovanpå. Den lilla glaskupan på fat är faktiskt makens idé efter att han sett detta i ett inredningsprogram. Härligt med en intresserad man som vill vara med att påverka i vårt hus.

IMAG1637

Tavlan som vi fått av Anja & Peter hamnade till slut på väggen ovanför hyllan och som ni ser på klossarna med datum så har jag ju som jag redan visste glömt att ändra datum. (Bilderna är tagna idag:)

IMAG1640

Fatet är inköpt på Hemtex och de hade fler varor i samma serie. Glaskupan hittar ni på Åhléns och finns dessutom i en större storlek. Sedan plockade jag en liten roskvist från vår härliga trädgård. =)

Sitter här hemma i lugnet men vill i själva verket snurra runt och inreda och pyssla, har lite myror i brallan. Känner dock att vi kommit i mycket bättre ordning men samtidigt saknar vi en hel del, hoppas på lite “shopping” till helgen, kanske ett loppisbesök. 

Tänkte i alla fall inspirera er med lite härliga bilder om vad jag pysslat med under eftermiddagen/kvällen. Dessutom skall jag tala om att jag under gårdagskvällen fixade klart sovrummet. Det enda som saknas är att taklampan skall kopplas in men det får maken fixa. *skratt*

Varma Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar