onsdag 5 oktober 2011

ETT LITET PAKET CLINIQUE

IMAG1628-1

Skulle köpa en ny mascara eftersom jag är storförbrukare av den varan här hemma men istället för att köpa endast mascaran fanns det ett litet paket med ytterligare 2 produkter i för bara 20 kr mer. Gillar! =)

IMAG1634-1

I detta lilla paket fanns min favorit mascara Lash power, ögonpennan Cream shaper for eyes samt ögonserumet All abaou eyes. Dessutom följde även en liten necessär med. Inte fy skam!

God eftermiddag!

Idag vart jag uppe med tuppen för att bege mig mot Malmö tillsammans med några av mina härliga kollegor. Bussen gick 6.50 härifrån så det var bara att palla sig upp i tid för att göra ett tappert försök med sminkborstar och dylikt. *hahaha* Jag lyckades faktiskt! :D

Om ni nu undrar vad vi hittade på i Malmö så var vi ditbjudna på en roadshow för alla Åhléns anställda och det blev en mycket givande och rolig dag. Det är faktiskt skoj att komma ifrån varuhuset och göra något helt annat en stund.

För tillfället springer katterna ifatt varandra upp & ner och upp & ner för trappan. Det slutar väl med att någon slår sig och blir ledsen….*skratt*

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar