onsdag 12 oktober 2011

VARMA HÄNDER KALLA DAGAR

IMAG1716

Höstens inköp till mina händer blev dessa tumvantarna från Pieces.

IMAG1715

Hittade dessa till ett vrakpris på marknaden utanför Borås som vi var på för några veckor sedan. Varma & sköna!

IMAG1717

Vem skulle inte vilja stoppa händerna i dessa vantar en kall vinterdag?

Onsdagen har snart passerat och vi har redan nått hälften av denna veckan. Under dagen har jag varit på en loppis och tittat på fler snygga & annorlunda ramar till vår tavelvägg, jag hittade två st för bara 35 kr. Helt ok tycker jag!

Dessutom har jag varit på möte med Handels ungdomsgrupp som vi precis har startat upp. Det är fantastiskt att jobba fackligt och få vara med och påverka frågor som dyker upp. Dessutom är det alldeles för många som har “lite tokig” bild av facket och när de väl förstår vad facket faktiskt gör så får de oftast en helt annan uppfattning. Tillsammans är vi starka!

Eller vad tycker du? Är du med i facket?

Trevlig kväll på er!

Stora Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar