torsdag 13 oktober 2011

EMMA.S = FANTASTISK

IMAG1718

Jag och Emma Wiklund efter en grym morgon med utbildning på hudvårdsserien samt bodyserien från Emma.S som jag flera gånger tidigare bloggat om .

IMAG1726

Emma var riktigt generös och med oss fick vi härliga påsar med underbara produkter. Jag har svävat som på moln hela dagen och är överlycklig när jag nu kan ställa in de nya produkterna i mitt badrumsskåp.
I påsen fanns det en härlig fuktgivande nattkräm från ageless-serien, en facial wash som är perfekt att använda morgon och kväll samt en Body scrub från hennes nya bodyserie. TACK EMMA! =)

IMAG1720

Emma skriver en liten hälsning i min bok som hon själv har skrivit. En bok som ni kommer att få en titt på under helgen här på min blogg. =)

God Kväll kära ni!

Gissa om min morgon började bra…
Upp med tuppen för att göra mig klar inför dagens utbildning på jobbet med Emma.S och väl inne i lunchrummet på jobbet så var hon där i egen hög person, Emma Wiklund. =) Emma är en otroligt ödmjuk, jordnära & fantastisk person och flera gånger fick jag en stor kram från henne. Det var som att vi känt varandra hur länge som helst! Helt fantastisk!

www.emmas.com

Det bästa av allt är att hon tagit fram en helt underbar hudvårdsserie som jag vid flera tillfällen bloggat om. HÄR hittar ni ett inlägg från förra året vid den första lanseringen.

Vill du veta en hemlighet om Emma?
Hon använder själv bara sina egna produkter varje dag och har en strålande vacker hy.

Tillsammans med träning, bra kost, vatten, vila samt Emma.S produkter så skapar du också en fantastisk hy med härlig lyster, precis som Emma. =)

Tack Emma för att du gjorde min dag!

Nu skall jag hoppa in i duschen och testa min nya Body Scrub ;)

Varma Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar