tisdag 24 januari 2012

EN DROPPE SNÖ

snödroppe

Plockade lite snödroppar från vår trädgård som redan innan jul vaknade till liv efter bara någon månad & alldeles för tidigt! Men det gör sig fint inne hos oss! =)

Klockan är snart läggdags och det är första gången jag sitter ner och tar det lite lugnt sedan jag kom hem. Jag har fått gjort riktigt mycket och känner mig faktiskt riktigt duktig, klapp på axeln till mig! =)

Det enda som jag har i mina tankar just nu är vårt nya skåp, vill inget annat än att måla om det. Hoppas jag får till det i helgen. Tror dock det kan bli svårt då jag har lite annat inbokat. Den som väntar får se!

Nu skall jag bara vara de sista 15 minuterna innan det är dags att tvätta av sminket med lite Emma.S rengöring.

Godnattkramar ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar