tisdag 24 januari 2012

SMÅTT OG GODT

IMG_2363

Min nya lördagsgodisskål som jag köpte hem från Norge. Älskar att det står på norska på den, lite charmigare! =)

God Morgon!

Har precis öppnat ögonen, stänkt lite kallt vatten på dom för att vakna till och nu väntar morgonens kaffe, favoritkoppen på hela dagen. =)

Ville bara snabbt kika in för att önska er en toppendag denna tisdag. Jag hoppas att den blir lika fin som igår då solens strålar skänkte oss lite värme i den kalla luften.

Varma Kramar ♥

3 kommentarer:

  1. Vill du inte ha kvar den gammla så vill jag ge beslag på den igen :-) Kram

    SvaraRadera
  2. Jag vill helt klart ha kvar min gamla...i love it! Men om du är snäll kanske du kan få en från norge...=)Fast i vilken färg du vill! Kramar Sis

    SvaraRadera
  3. Ja du, jag vet inte, vitt passar ju alltid men min favoritfärg är ju Lila :-) ? Kram

    SvaraRadera