måndag 23 januari 2012

PYSSEL I GÄSTRUMMET

IMG_2399

Tyckte det var alldeles för tomt i fönstret i vårt gästrum så jag var ju absolut tvungen att köpa ett fint ♥. Eller hur blev det fint?

IMG_2391

Min absoluta favoritbutik bland alla blomsterbutiker är Bellis blommor i Ängelholm. De har alltid suverän service och fullproppad butik med de fräschaste blommorna. Love it! Mitt äskade murgröna-hjärta fixade tjejen i butiken då de inte hade någon när jag frågade. “Inga problem” sa hon och vips så hade jag mig ett hjärta!

IMG_2390

Mysigt att sova här… kanske skall flytta hit istället?

IMG_2401

Denna ljuslykta är fin att tända under kvällen och kommer från Systrarna Olsson i Ängelholm.

Under våren kommer det verkligen att bjudas på inredningspyssel och om jag får bestämma kommer det att hända lite i varje rum här i vårt älskade hem. ♥

Det är ju så otroligt roligt att fixa & dona och varje dag kliar det i mina fingrar, det gör det ju inte lättare att jobba på Åhléns hemavdelning där jag varje dag springer runt & stylar om. Vill ha det mesta! *skratt*

Idag har Sofias Änglar premiär på kanal 5 och det är ett av mina favoritprogram. Men som vanligt lär jag ju fälla några tårar och återigen förstå att jag har det riktigt bra! Det handlar verkligen om att leva i nuet!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar