söndag 22 januari 2012

HÖRNSKÅP–CHECK √

IMG_2379

Ett nytt hörnskåp har flyttat in och så här ser det ut just nu men inom någon vecka så kommer det att vara helt vitt. Kommer bli perfekt!

IMG_2380

Har redan hunnit skura av det för att sedan “pynta” det lite. Men så fort det är målat så kommer allt att falla på sin “rätta” plats.

Idag blev det en liten utflykt & ett litet spontanköp vilket resulterade i att vi kom hem med ett hörnskåp som vi hittat via blocket. Världens sötaste farbror skulle sälja det och efter ett litet samtal blev det en tur dit för att eventuellt göra ett köp.

När vi väl kom fram öppnade en gammal farbror dörren och han pratade glatt om huset och hur han bodde. Jag tror närmare bestämt att han kände sig ensam och mest behövde lite sällskap. Dessutom älskade han målningen på skåpet, som för övrigt är snyggt gjord, så jag kunde inte förmå mig att berätta att vi tänker måla om det. Men det man inte vet….*ler*

Nu står maken och lagar örtbiffar, skall bli riktigt gott och doften här är ljuvlig…

Ta hand om er!

Kramar / Anna ♥

2 kommentarer:

  1. Hej Syrran!

    SÅ fint & jag måste säga att det är riktigt fint som det är passar perfekt till allt vit som ni har hemma & snyggt med denna färgen verkligen vintage & romantiskt.

    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Jag vet att det är fint som det är, men det kommer bli desto snyggare i vitt. Tror det får bli lite fix i helgen! =) Kram på dig <3

    SvaraRadera