lördag 21 januari 2012

MYSIG LÖRDAGSMORGON

IMG_2367

Gjorde en riktigt mysig frukost till mig & min käraste make idag och det var precis så mysigt som jag ville att det skulle vara. ♥

IMG_2370

En krämig god blåbärsyoghurt från Valio, ett kokt ägg (bra proteiner) & en smarrig knäckemacka med pastramiskinka & paprika. Och så klart, mitt morgonkaffe! =)

IMG_2369

Igår köpte jag hem härligt vita tulpaner som står på köksbordet. Dessutom fick den fina kronan som ni skymtar bakom tulpanerna följa med hem.
Love it!

Ville bara önska er en härlig & trevlig lördag! Vi som varit helt snöfria och haft en väldigt mild vinter här i södra Sverige väntas ganska mycket snö under denna dagen. Något jag inte riktigt gillar eftersom jag skall ut & köra under kvällen. Vi skall nämligen på en väns spelning med hans band, vilket skall bli riktigt kul.

Nu skall vi snart till stan för att se om vi kan hitta ett par jeans till mig!

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar