fredag 20 januari 2012

MYSIGASTE OVERSIZE-KOFTAN

koftafjäll

Det här är också ett av mina rea-fynd som jag är mycket glad över. Har kollat in koftan sedan i höstas och nu hade jag turen att få köpa den riktigt billigt. Älskar faktiskt rea ibland. =)

God Kväll!

Tänkte kika in lite snabbt och önska Er en trevlig kväll trots att kvällen snart är slut. Jag myser äntligen med min kära man som jag varit utan, då han jobbat natt, hela veckan. Känns skönt!

Under denna härliga fredag som har bjudit på världens härligaste vårväder har jag suttit inomhus på möte från 8- ca 17. Och jag som skulle varit ledig…men så kan det vara ibland. =)

Trevlig kväll & trevlig helg kära ni!

Kramar / Anna ♥

2 kommentarer:

  1. Se där :) Jag kollade på den koftan när jag sprang på stan idag. Den är riktigt, riktigt fin!

    SvaraRadera
  2. Älskar den! Du får skynda dig att handla, annars tar den slut! ;) Kramar Anna

    SvaraRadera