torsdag 19 januari 2012

LANTLIGA MÖBLER

Vitt hörnskåp

Kolla in vilket underbart hörnskåp som jag & Johanna hittade på denna bloggen i eftermiddags. Hon har dessutom många fler riktigt fina möbler.

brudkista

Även denna galet fina brudkista kommer från www.ljusarum.blogspot.com
Kolla in bloggen och se allt annat fint som hon har! =)

Direkt efter dagens arbetspass tog jag en mysig fika med en av mina absolut bästa vänner, Johanna. Vi kollade in lite möbler till vår hall här i huset då jag verkligen saknar något. (Har bara inte kommit på vad)

Men idag kom Johanna med ett toppenförslag vilket var att ha ett hörnskåp passande nog i hörnet i hallen. *skratt*

Tror jag skall leta efter ett sådant & göra något liknande som det ni kan se ovan. Superläckert och hade passat perfekt hemma hos oss! =)

Jag som vanligtvis brukar vara ledig på fredagar skall vara på jobbmöte hela dagen lång, till min makes förtret. Men så är det!

Nu är det läggdags!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar