onsdag 18 januari 2012

WERA LAPTOPVÄSKA

IMG_2352

Gjorde ett riktigt REA-fynd och gick hem med denna supersnygga laptopväskan från Wera som jag spanat in länge. Idag började vi med halva rea-priset på Åhléns vilket gjorde att jag betalade under 200 kr för den här. Ordinarie pris är 699 och dessutom är den i skinn. Ett av årets bästa köp tror jag! =)

IMG_2353

Wera Stockholm är ett märke som endast finns på Åhléns och håller hög kvalitet. Jag är definitivt en Wera-älskare.

IMG_2357

Den här väskan blir perfekt även till våren när jag skall ta en liten runda i stan och inte orkar ta med mig min stora väska. Jag tror definitivt den blir användbar. Vi får väl se!

Herregud vilken dag!

Håller mig fortfarande pigg så tröttheten i måndags var nog bara lite duster från helgens lilla Norgeweekend. Sitter just nu i soffan med en kopp kaffe och världens mysigaste katt vid min sida. Han slutar bara inte att gosa och följer efter mig vart jag än går. Mitt lilla ♥

Måste bara berätta om min “roliga” hemresa från jobb idag. Slutade 16 så jag tog tåget 16.15 från knutpunkten i Helsingborg. Vad händer?
Jo, i mitt tåg säger en röst “Tåg mot Ängelholm, dörrarna stängs” Sedan tar tåget ett litet skutt och allting dör, ingen ström & vi kommer ingenstans.
Rösten igen: “Oj, då, all ström försvann, vi skall kolla upp vad som händer”
Väntar några minuter och sedan kommer informationen.
“Jo, det är så här att ett tåg utanför Knutpunkten har dragit ned en ledning så alla tåg inne på Knutpunkten är strandsatta.”

Det var bara att hoppa av tåget och leta upp närmaste buss. Väl på bussen får jag precis en plats bredvid världens sötaste kvinna som bjöd på mint Menthos och berättade att hon & hennes pensionärsvänner hade turat på Danmarksbåtarna. Sedan missade jag precis den andra bussen hem vilket resulterade i att jag var hemma 18.20. Här spöregnar det så jag var dyngsur när jag kom innanför dörren. Men jag lovar, jag är inte bitter!

Det var bara en spännande dag!

Hur har din dag varit?

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar