tisdag 17 januari 2012

BLACK DESIGN

IMAG0220

Kolla in silverunderläggen…grymt snygga & tuffa, lite utöver det vanliga!
Finns hos den norska butiken Black Design, hemsida finns HÄR!

IMAG0221

Det första vi såg när vi kom fram till butiken var detta maffiga bord, dukat mitt i entrén. Grymt snyggt!

God Kväll gott folk!

Idag är det verkligen raka motsatsen till igår och jag är mycket piggare. Lönade sig verkligen att lägga sig tidigt igår. När jag kom hem för en timme sedan började jag direkt med att fixa middagen (något jag inte ens orkade igår) och nu väntar jag på att lasagnen skall bli klar i ugnen.

Jag har även passat på att prova lite kläder som jag snabbshoppade på lunchen idag men dessvärre tror jag att två av tre plagg får flytta tillbaka till H&M igen. Inte helt 100 och jag har bestämt att det måste vara det för att undvika alla klädköp som resulterar i att de bara hänger i garderoben & blir dammsamlare! =)

Nej, nu skall jag fixa lite sallad!

Trevlig kväll, på återseende!

Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar