fredag 13 januari 2012

I GJÖVIKS SKIDSPÅR

åkturBra skidspår med solen högt på himlen, det blev en riktigt härlig men lite skakig tur på skidor.

IMAG0209

Lånade skidor och pjäxor från Inas föräldrar, jag fick ett par skidor som det stod Lillehammer på, det tackar vi för! =)

DSC_0480

Jag åker för första gången i vuxen ålder längdskidor, och jag måste säga att jag är ganska imponerad av mig själv. Jonas var den bästa läraren vi kunde få! =)

DSC_0475

När vi väl hade fått upp flåset så blev det en liten paus med varm apelsinsaft. Mumsigt gott i kylan!

DSC_0482

Det var strålande väder och under vår lilla tur fick vi se många vackra vyer.

IMAG0215

Maken, höggravida Ina som har exakt 4 veckor kvar av graviditeten & hennes sambo Jonas.

IMAG0211

Kolla in vad vackert, lite idylliskt med det fina staketet med snön ovanpå.

Idag har vi gått på skidor som man säger här i Norge eller som vi säger, åkt skidor! Första gången för mig och maken men jag tyckte allt att vi klarade oss riktigt fint. Märks ju dock att konditionen inte är i topp men som sagt lär det bli ändring på det under våren.

Just nu får ni dessvärre nöja er med lite kortare inlägg för nu skall vi mysa med vin & snacks och en film.

Kram på er ♥

2 kommentarer:

  1. Men gud, har du flugit luftballong? Jag hade aldrig satt mig i en sån :P Det är min värsta skräck, haha! Har sagt åt alla i familjen och släkten att om de får för sig att ge mig en upplevelsepresent ska det ej vara en luftballongfärd ;)

    Men om man inte är rädd kan jag tänka mig att det är en fantastisk upplevelse!

    SvaraRadera
  2. Det är absolut inget att vara rädd för, en av de häftigaste upplevelser jag varit med om. Sjukt häftigt! =)
    Kram Anna

    SvaraRadera