söndag 10 november 2013

Fars dag för första gången ♥

IMG_3464

Mina finaste ♥!
Jag kan inte med ord beskriva min kärlek till dessa fantastiska personer, min familj!
Grattis på din första fars dag älskade make! ♥

Hej!

Denna dagen har vi firat makens första fars dag & såklart också både svärfar & min egen pappa. ♥
Man kan säga vad man vill om alla dessa dagar som “vi ska fira” men jag älskar dom verkligen. Vardagen blir såå mycket roligare med något att fira då & då. Jag är en person som ändå köper en present eller blomma då och då men att fira alla dessa dagar som står i kalendern tycker i alla fall jag gör vardagen roligare. Det handlar ju dessutom inte om att köpa massa presenter utan kanske bara om att samlas & ta en fika eller middag ihop. :-)

Nu blir det strax sängen för att välkomna en ny vecka.

Godnattkramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar