söndag 11 september 2011

…ARRONDISSEMENT DE PARIS…

IMAG1373

Hittade den finaste stolsdynan någonsin när min kära mor tog med mig till tygbutiken Skroten i Kinna utanför Borås.

IMAG1375

“Arrondissement de Paris – Notre Dame Des Champs” – eller något åt det hållet. En riktigt läcker stolsdyna i shabby chic–anda.

God Kväll mysiga Söndag & kära läsare!

Nu är vi hemkomna från vår lilla Boråstripp och vi har pressat ner våra små rumpor i vår divansoffa för att kolla på premiären av Partaj – ett humorprogram på kanal 5 med Christine Meltzer i spetsen.

Kollade ni in den finaste kudden ovanför?
Jag kunde inte låta bli att bara gå förbi den utan höll den länge i min famn innan jag slutligen bestämde mig för att offra några svenska kronor och få med den hem till vårt skånska västkusthem.
Nu ligger den här bredvid mig fast i en annan färg – den kommer bli perfekt i hallen – håll ögonen öppna för fler bilder så småningom. =)

Dessutom hittade jag fler textilier i samma stil som ni självklart också kommer att se här his mig på Livet Som Anna.

Hoppas ni haft en trevlig helg!

Stora Kramar/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar