måndag 12 september 2011

HÖSTENS HETASTE PLAGG

IMG_0916

Ponchon & capen är absolut det hetaste under hösten 2011. Har du inte en i din garderob är det dags att uppdatera. Snyggt att klä upp sig med eller bara mysa med en kylig dag hemma. Den beiga capen kommer från Åhléns och kostar endast 199 kr & den bruna ponchon kommer från Ullared men har faktiskt flera år på nacken.

Då var ännu en måndag avklarad och jag sitter hemma medans maken jobbar natt. Lagom roligt tycker jag!
Imorgon skall jag jobba ett riktigt hästpass från tidig morgon till kväll och eftersom min förkylning har lagt sig men ersatts med en ny så känns väl det också sådär lagom kul. Tråkig jag är va? hahahaha….

Just nu skall jag sätta mig med vår gemensamma ekonomi och försöka styra upp det hela i vårt excel-program. Något jag skall göra varje månad men ligger lite efter med för tillfället.

IMAG1393

Måste bara visa hur blöta mina chinos blev under min fyra minuter långa promenad hem från bussen. Regn tillsammans med blåst blev väldigt blött, och ni som inte ser så är det ljusa torrt samt det mörka dyngsurt. =)

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar