tisdag 13 september 2011

SPEGEL, SPEGEL PÅ VÄGGEN DÄR…

IMG_0928

Titta in vad maken fått upp på väggen under dagen, en lite suprise till mig! Jag har väntat ett tag på att spegeln skall komma på plats men nu så är den äntligen där på väggen. Till vänster om det lilla fönstret skall vår “Wall of fame” vara. =)

IMG_0925

Kolla in de snygga detaljerna på spegeln som passar perfekt hemma i vårt vardagsrum. Spegeln har vi köpt på Jysk. Fyndade den till kampanjpriset 300 kr istället för 799 kr. Helt ok!

God Kväll kära Ni!

Herregud vad det blåser ute, jag höll nästan på att trilla av cykeln när jag tog mig hem från bussen idag. hahahaha… Jag låg nästan ner för att hålla mig emot vinden… måste sett görroligt ut rent ut sagt.

Jag har precis kommit ur duschen och passat på att förlänga min “bränna” med lite brun utan sol från Åhléns egen serie Å. Den är suverän och ger en jämn & härlig fuskbränna!

Innan det blir sänggång skall jag röja upp lite här hemma efter alla hinkar & kastruller som vi under gårdagen bunkrade upp med vatten. Vi var nämligen utan vatten under hela gårdagen då de skulle tryckspola eller något liknande.

Vad har ni haft för er idag?

Varma Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar