onsdag 14 september 2011

i.d.–BARE MINERALS

IMG_0930

En foundation i puderform som är bra för din hy & är superlätt att applicera. Dessutom innehåller dessa solskyddsfaktor 15.

IMG_0931

Ett måste är en riktig bortse som du kan applicera din foundation med. Den här är av gethår och det viktiga är at det är päls som geten har fällt av och som man sedan samlat ihop. Bra tycker jag då man med säkerhet vet att djuren inte tagit skada.

Förra veckan fick jag möjligheten att testa i.d. Bare Minerals foundation och jag fullkomligt älskar deras produkter. Jag har hört flera av mina vänner säga att de tycker bäst om i.d. och nu förstår jag precis varför.

“i.d. Bare Minerals foundations är framställda från rena, krossade bergsmineraler och ser därför ut som ett puder men känns som en foundation. Fri från konserveringsmedel, talk, olja, vaxer, parfym och andra kemikalier som kan irritera huden och orsaka irritation. Istället är i.d. Bare Minerals foundations det ideala makeup alternativet för alla hudtyper och tillstånd, från känslig hy till acne och rosacea. Ger huden en slät och jämn yta.” 

Nu är det dags att putsa ansiktet med en liten borste så att jag kan sticka till jobbet!

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar