onsdag 14 september 2011

EN LITEN FIKASTUND

IMAG1395

En liten fika med underbaraste mannen i vårt mysiga uterum fick det bli denna onsdagseftermiddag.

IMAG1396

Ett litet mellanmål med banan, frysta bär & lättmjölk svängde jag ihop på några minuter för att sedan servera i våra fina glas från iittala. Smarrigt värre! =)

Jag har nästan precis slutat dagens xtrapass på jobbet och käraste maken hämtade mig för att få en liten stunds fika innan han begav sig till sitt jobb. Hur go är han inte? Typ världens bästa! ♥
Jag är riktigt nöjd med tidig hemgång då jag har en låååång lista med saker som skall göras med tanke på allt som har fått stå åt sidan när det blev en galet intensiv föregående vecka.

Tänkte faktiskt börja med att byta om och bege mig ut i trädgården. Jag har ju inte haft tid eller möjlighet att tillbringa så mycket tid där men idag skall jag se till att få lite primetime med vår underbara trädgård. =) Lovar att ni också skall få er en liten titt där så småningom…den som väntar på något gott…=)

Vi ses kanske senare…eller kanske imorgon!

Soliga kramar ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar