lördag 15 oktober 2011

EMMAS SKÖNHET

IMG_1021

“Emmas Skönhet – en personlig guide till ett snyggare yttre”
Äntligen i min ägo =)

IMG_1026

Satt under gårdagen och läste i min nya bok och jag fastnade totalt. Mängder av härliga och bra tips gjorde att sängen fick vänta ända till 23.30 *skratt*

IMG_1027

I boken finns också mängder med härliga bilder…

IMG_1023

Författaren är ju självklart Emma Wiklund =)

IMG_1024

Ni som undrade vad Emma skrev till mig så får ni här svaret!

God Morgon härliga soliga lördag!

Igår satt jag som sagt uppe till klockan var alldeles för mycket men jag fastnade i Emmas bok. Många riktigt bra och intressanta tips som är perfekta att ha med sig under livets gång.

Om ni undrar vad hon skrivit i boken kan jag tala om för er att det handlar om yttre skönhet där ni får tips om hur ni tar hand om håret, händer, fötter, kroppen, träning, smink och mycket mer. Enkla och bra tips som är perfekta på resan eller i badrummet.

Dessutom är boken en suverän julklapp eller present och för er som vill ha en bok som Emma Wiklund själv har signat skall snarast titta in på Åhléns i Ängelholm.

Önskar er en mycket härlig dag!

Stora Kramar / Anna ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar