söndag 16 oktober 2011

OKTOBER - EN ROSA MÅNAD

IMG_1029

Smet in på Lindex och köpte mig ett rosa band vilket jag alltid gör denna tiden på året. Tycker att årets rosa band är lite roliga och tanken med dom är ju att “kramas”, därav händerna! =)

rosa bandet

Årets rosaband är designat av Odd Molly´s grundare Per Holkneckt och hans fru Lena Ph.

rosa bandet armband

Jag hade en tanke på att köpa detta snygga armband som kostar ynka 75 kr och där hela överskottet går till rosa-bandetkampanjen. Men tyvärr var de totalt slutsålda så jag fick bli utan, så kan det gå när man inte är ute i tid.

God förmiddag!

Du har väl köpt dig ett rosa band? Om inte så har du lite tid kvar ännu eftersom rosa bandet-kampanjen håller i sig hela oktober månad.
Det finns mängder med butiker som säljer både rosa bandet men också många andra produkter som skänker en del av överskottet eller hela överskottet till bröstcancerforskningen.

Här i skåne har vi rena lyxen och bjuds på ännu en dag med strålande solsken, jag skall ta mig ut för att klippa gräset och kratta upp lite äpplen som ramlat ner från trädet. Sedan bär det av mot sydligare breddgrader…till min syster! =)

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar