onsdag 19 oktober 2011

EN LYSANDE IDÉ

lampor claes olsson

Har du också fått reklam från Claes Olsson? Vi fick hem ett blad med dessa lampor på framsidan och jag måste säga att jag gillar dom riktigt mycket.

lampor claes olsson

Dessa snygga lampor finns i dessa fyra sorter och du som undrar om du måste byta ut hela lampan när den inte fungerar längre behöver inte fundera längre. Du kan nämligen plock isär själva lampan och byta ut dioden som sitter inuti. Kolla in här!

En skön natt med mycket god sömn har jag blivit bjuden på och jag känner mig mycket gladare denna härliga onsdag som jag dessutom är ledig på. Jag och maken skall mysa i trädgården, handla och pyssla i vårt hus. =)

Jag skall börja med att äta lite frukost eftersom jag ännu inte fått i mig detta trots att jag varit vaken i 2 timmar. Så kan det vara när man pysslar med annat! =)

Igår fick jag dessutom ett samtal från min barndomsvän Annelie och hon gjorde mig verkligen på mycket bättre humör. Det är riktigt roligt när en vän som man inte pratat med på länge ringer och undrar hur man har det, som bryr sig och som lyssnar! Tack hjärtat!

Önskar er en riktigt toppendag!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar