tisdag 18 oktober 2011

NÅGRA TIMMARS PMS…=/

IMAG1733

En ny härlig och fullspäckad tidning med höstens inredningstrender… Om ni tittar längst ner på bilden kan ni se en del av mina sockar… söta kossor va? *skratt*

IMAG1731

En lugn stund för mig själv kan innebära en stund i soffan eller fåtöljen med en kopp kaffe och en bra inrednings – eller modetidning.

God Kväll!

Denna kyliga, grå & regniga tisdag har nästintill varit likadan för mig. Men nu är jag äntligen gladare igen efter några timmars PMS… hahaha…stackars maken…han fick verkligen veta hut idag. Jaja.. sånt är livet  och ibland räcker det med mycket små ting för att man ska bli riktigt förbannad.

Den senaste veckan har det varit riktigt många händelser i mitt liv och jag kommer absolut att berätta för er när tid kommer. Ni får helt enkelt hålla er till mods och kika in här på min blogg. =)
Detta gör att jag dessutom är helt slut…tror jag få sätta på en kopp kaffe!

Ta hand om er kära vänner! =)

Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar