fredag 9 december 2011

ANNADAGEN ♥

IMG_1486

Köpte en ny klänning till julens festligheter…gillar den riktigt mycket trots att den ser lite smått tråkig ut på galgen. Men vänta ni bara! =)

IMAG2172

Inte världens bästa bilder men här får ni i alla fall se hur den ser ut. Lite kortare framtill än baktill…en rolig detalj.

IMAG2173

Det jag gillar mest med klänningen är den djupa ringningen i ryggen. Har länge letat efter något liknande. Som ni ser på min stol så är den inköpt på Gina Tricot.

Grattis alla Annor!

Jag har redan fått tre grattis-sms så här på morgonen och jag blir så otroligt glad. Jag heter ju faktiskt inte Anna trots att många tror det men jag har kallats för Anna sedan den dagen då jag såg världens ljus (eller ja, nästan i alla fall).

Idag skall jag egentligen vara ledig men jag skall jobba i Ängelholm hos mina “gamla godingar”. Skall bli roligt att komma dit ännu en gång och tjäna lite extra pengar. Vi får väl se på kundtillströmningen då vädret utanför vår dörr påvisar starka vindar. Våra sopkärl ligger på marken och jag har inte lust att ställa dom upp då de återigen kommer att falla till marken.

På tal om nåt helt annat så längtar jag tills näst nästa vecka då min nya kalender börjar, älskar just sådant. Men den som väntar på något gott…

…ja, enligt mig, väntar man ALLTID för länge! *skratt*

Kram / Anna

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Aawww, du var så fiin i din klänning! Tack för kvällen och fler ska det bli :)

    SvaraRadera