torsdag 8 december 2011

DET STRÅLAR EN STJÄRNA ♫♫

IMG_1457

Har bytat gardiner i gästrummet och resultatet blev ju mycket bättre än förut. Dessutom fick vår nya julstjärna från Ullared komma upp för att lysa upp tillvaron. Men dessvärre blev inte bilden alls lika mysig som det faktiskt är, trots att jag försökte med flera funktioner på kameran. =/

IMG_1472

Sköt av lite härliga bilder på vår älskade stjärna så nedan följer några till. =)

IMG_1474

Så fint när det speglar sig i fönstret…

IMG_1475

Jag njuter av julen och tänkte faktiskt njuta hela helgen lång med både julmiddag och lite julbak. =)

Sitter hemma i lugnan ro och bara myser medans stormen åter intar vår västkust…inte konstigt att jag känner mig ostrukturerad på vardagssysslorna här hemma när jag bara myser i soffan med tända ljus och en kopp te. *skratt*

Min älskade man jobbade över natten som var och kom inte hem förrän vid halv åtta i morses och då satt jag på tåget och var på väg till mitt jobb. Helt galet men vi lär ju i alla fall inte tröttna på varandra! =)

Nu får jag väl försöka att ta tag i de dära måstena!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar