torsdag 8 december 2011

HAR DU MAMMA & PAPPA HEMMA?

IMAG2176

Igår kväll var Johanna här på besök och hade med sig skumtomtar, ett favoritgodis om ni frågar mig!

IMAG2179

Var bara tvungen att knäppa av en bild på mysigaste katten som låg på rygg och myste med oss tjejer! Det är vad han gillar bäst! =)

Välkommen Torsdag!

Ja, då var vi här igen…Herregud vad tiden går fort…jag hinner verkligen inte med och har fortfarande inte fått någon större struktur på mina vardagliga sysslor här hemma sedan jag började nya jobbet, men förhoppningsvis kommer jag väl snart i fas.

Måste bara berätta en riktigt rolig sak som hände igår kväll. Det ringer på dörren och när jag öppnar står där en kille i min ålder. Han tittar på mig och frågar “Har du mamma & pappa hemma” Varpå jag tittar frågande på honom och han lägger till snabbt, “eller du kanske bor här själv?”.
Jag började asgarva och svarade: “Jag bor här med min man” *skratt*

Gissa om han skämdes, hur som haver så ville han sälja fisk från Vilda Fisken och då skrattade jag ännu mer. Jag som avskyr fisk & skaldjur. Stackars kille! *hahahaha* Men roligt var det!

Nu skall jag jobba!

Kram på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar