tisdag 6 december 2011

LITE LUNCHSHOPPING

IMG_1440

Stötte på en dam som demade för Decubal på apoteket och självklart föll jag pladask för handkrämen som så snällt fick följa med hem. Numera får den också följa med vart jag än går då den alltid ligger redo i min väska.

IMG_1442

Den här handkrämen innehåller lanolin som är fårullsfett. Otroligt mjukgörande och perfekt för torra händer. Jag har nästan alltid torra händer tack vare mitt arbete så jag är storförbrukare av just handkrämer och har testat många olika sorter. Decubal är en av favoriterna!

Min förkylning har inte gett med sig det minsta men jag är ändå mycket piggare idag och förhoppningsvis ännu piggare imorgon.

Just nu har jag provat mina nya plagg som jag köpte under lunchen idag på Gina Tricot. Jag har nästintill slutat att handla där men just idag så hittade jag faktiskt både en snygg nyårsklänning och en schysst randig top, och ni vet ju att jag älskar randigt!

Har förresten inte handlat ett enda plagg till mig på hela månaden så det måste ju definitivt vara ett rekord! *skratt*

Kram / Anna ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar