måndag 5 december 2011

EN FIN PRESENT AV EN FIN VÄN ♥

IMG_1452

Kolla in min fina present som satt i blomlådan utanför ytterdörren när jag kom hem. Så otroligt fina!

IMG_1450

Ett ♥ är svart & vitt och det andra ♥ rosa & vitt och jag fullkomligt älskar mina nya hjärtan!

IMG_1453

Det rosa hjärtat passar perfekt i vår orkidé som har blommat upp igen…kolla in vad fint det blir!

IMG_1444

Även det svarta hjärtat har hamnat i en orkidékruka…men den som står i vardagsrummet. Eller hur är dom snygga?

God Kväll på er!

Jag sitter här hemma i min mysiga rosa One Piece och tycker lite allmänt synd om mig själv. Jag hade jättesvårt att somna igår kväll då jag hade en förkylning som kröp sig på och dessutom ringde väckarklockan 05.15. Bara att gå upp trots att förkylningen nu hade tagit över hela min kropp. *snyft*

Fikan med Matilda blev inställd vilket jag är ganska tacksam för då jag hade tung huvudvärk när jag slutade dagens arbetspass. Nu sitter jag alltså här och myser med te under en gosig filt och har det ganska gott.

Måste bara tala om för er att mina hjärtan kommer från en av mina bästa vänner, Anja som har gjort dessa hjärtan själv. Jag är GRYMT imponerad!
Hon har också en blogg, en matblogg som ni hittar HÄR!
Tack Anja! ♥

Nu skall jag fortsätta att krya på mig! *ler*

Varma Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar