måndag 5 december 2011

19 DAGAR KVAR

IMG_1435

På jobbet hade vi en tävling med Emma.S och självfallet vann vi i Ängelholm. Därför fick vi sådana här fina priser i form av hennes bok (som jag redan har) och hennes fantastiska ögonkräm från Ageless-serien.

IMG_1437

Som ni redan vet så älskar jag Emma.S hudvårdsserie och jag känner mig riktigt lycklig lottad som fått hennes ögonkräm, även då den är i ageless-serien. Jag är ju inte där än men testar den gärna ändå. *ler*

IMG_1439

Även då denna bok också är signerad så vet jag att det blir en perfekt julklapp till en kär familjemedlem. =)

God Morgon!

Klockan är 06.30 och om ett par minuter måste jag lämna huset och gå till bussen. Över natten har min förkylning som legat på vänt i flera veckor brutit ut och jag har både ont i halsen och är täppt i näsan. Vi får väl se hur länge den pallar att sitta kvar för jag gör allt jag kan för att den skall lämna mig ifred. =)

Hur som haver så är det dags för jobb och direkt efter det långa passet skall jag ta en härlig fika med en mycket kär vän som heter Matilda. Mysigt!

Hoppas ni får en fin måndag denna 5 december och nu gott folk är det bara 19 dagar kvar till julafton!

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar