söndag 4 december 2011

ROBERT GUSTAVSSON–JUBILEUMSREVY

IMAG2165

Robert Gustavssons 25-årsjubileum på Amiralen i Malmö. Suverän föreställning med mycket skratt…både på scenen och bland publiken!

IMAG2163

Ca 1000 personer var där för att kolla in komikern.

IMG_1434

Revyn började redan vid 15.00 vilket gav oss tid att ha en riktigt rolig kväll hemma hos oss med god mat & sällskapsspel. =)

IMG_1413

Till middag blev det hämtmat och sedan hade jag och min käraste fixat efterrätt som blev en favorit i repris, vit chokladmousse. Jag lovar er att detta superenkla recept kommer under veckan. =)

IMG_1408

Hela gänget var samlat då vi firade Peters 30-årsdag åter igen. Vårt långväga besök var ju självfallet Jonas & Ina med kommande prinsessan i magen. Snart är det dax!

Då var det andra advent och jag har nästintill precis kommit hem från dagens arbetspass i Ängelholm. Har faktiskt varit en hel del att göra denna söndag! Saknar lite känslan att bo inne i stan och promenera ner till Åhléns på en söndag! =) Gräset är väl alltid grönare på andra sidan, men visserligen skulle jag inte byta vårt boende mot något just nu. *skratt*

Maken fick precis samtal från jobb och måste dra in för att jobba lite så ja…jag skall avsluta här alldeles strax för att få lite egentid med honom ett tag.

Vill mest bara tala om att vi hade en riktigt rolig dag igår med mycket skratt i det bästa sällskapet någon kan önska sig, så ett stort TACK till alla som var med och förgyllde den!

Hoppas ni får en mysig advent!

Varma Adventkramar ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar