lördag 3 december 2011

COLOUR YOUR LIFE

tavla pojke skyddsängel

“Tryggare kan ingen vara”-tavla med barnets namn och födelsedatum, en perfekt gåva att ge bort vid kalas, dop eller som julklapp.

Tavla tjej skyddsängel

Finns också varianten “skyddsängel” som jag tycker mest om. =)

sovpåse- Color your life

Kolla in hemsidan för här finns det mycket att välja på.
www.adelroth.com

God förmiddag!

Vi vaknade för en stund sedan något senare än vad vi tänkt men så kan det blir ibland. Nu skall vi fixa lite här hemma och sedan skall jag göra mig iordning inför dagens aktivitet. =)

I natt hade jag en riktigt bra dröm för jag drömde om en riktig heting som tyckte jag var urläcker… så jag vaknade och kände mig hur snygg som helst! Tack heting! You saved my day!

Dags att fixa och trixa!

Stora Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar