torsdag 15 december 2011

ÅRETS DISNEYGRAN 2011

IMG_1504

Årets gran blev en blågran som säljarens sa, i andras mun också kallad silvergran. Jag är supernöjd med hur den ser ut…precis som en disneygran!

IMG_1508

Känner att vi måste uppdatera oss på julgranspyntet till nästa år. Är iinte helt tillfredsställd med hur vårt pynt är men förra året blev det ju ingen gran så jag får skylla på det! Det funkar i alla fall just nu! =)

IMG_1509

Dessa små söta tyghjärtana har jag fått från KappAhl under tiden som jag jobbade där. För tillfället hänger det fyra st i vår gran för att förhöja stämningen lite.

♫♫ Nu är det jul, här i vårt hus, julen är kommen, hopp fallerallela,
barnen i ring, dansa omkring,dansa omkring.
Granen står så grön och grann i stugan ♫♫
Japp, det gör den!

Nu har jag fått ännu mer julkänslor än tidigare idag då jag konstaterade att det bara är en endaste vecka kvar till självaste julafton. Det är ju inte riktigt klokt! Men nu är det jul, som sagt och denna helgen kommer att bjuda på festligheter i form av julfest men också lite jobb och en del julbak om jag får som jag vill. =) Nu jädrans skall den där julkänslan bara komma fram! *skratt*

Maken fick snällt hämta mig inne i Ängelholm för att transportera hem mig och finaste granen efter jobb och medans han fixade kvällens middag slet jag med att få julgransfoten att passa på granen, eller tvärtom! Som ni ser så lyckades jag! ;)

Nu är det duschen och sedan blir det till att sova, jag är helt slut och behöver verkligen ladda om mina batterier.

Kram på er

1 kommentar:

  1. Såå fin! Har också fått upp vår gran nu. Vilmer vill att vi berömmer den hela tiden. Elis fina julgranskulor hänger på bästa platsen! Kraaam Anja

    SvaraRadera