fredag 16 december 2011

KVÄLLENS OUTFIT I SPETS

IMG_1522

Min nya klänning som jag fått av maken, tänkte ha denna ikväll med ett sidenband i midjan. Samma som förra veckan men varför byta ett vinnande koncept, eller?

IMG_1525

Klänningen som är helt i spets kommer från Åhléns och med ett par snygga, höga pumps till blir det supersnyggt! =)

Började min dag tidigt då jag skulle till tandläkaren och även då jag har total skräck för tandläkare så gick det väl. Inga hål…tur för mig!

Tog sedan en liten fika på Espresso House för att invänta butikernas öppning och passade dessutom på att skriva klart alla 30 julkort som nu ligger i postens låda och väntar.
Under fikan kom den forna hockeyspelaren Kenny Jönsson och satte sig med sin vän vid bordet bredvid. Då mamma och pappa tycker både Kenny & Jörgen Jönsson är toppen var jag bara tvungen att skriva ett sms till kära mor om detta. Till svar fick jag “hälsa honom”…

…Efter några turer med sms så gjorde jag i alla fall det och stackars Kenny måste ju trott att jag var fullkomligt knäpp i huvudet. “Jag skall hälsa från min mamma som tycker om dig och din bror” *hahahaha* Hur lät inte det???!!!
Stalker, eller vad? *asg*

Hur som haver så blev min mamma jätteglad då jag skulle hälsa tillbaka, detta kommer hon leva länge på! =)

Ikväll är det återigen julfest på Åhléns, fast i Ängelholm, så nu skall jag börja att göra mig iordning!

Trevlig kväll på er!

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar