lördag 17 december 2011

ÅRETS PEPPARKAKSHUS–CHECK √

IMG_1510

Årets pepparkakshus har fått hedersplatsen i vardagsrummet. Detta året är det inget direkt hemmabygge utan vi köpte ett färdigt hus som bara skulle klistras ihop, snabbt & enkelt!

IMG_1512

Vi gjorde lite istappar med glasyren längs husets “vindskivor” =)

IMG_1518

Vissa av non stopen fick en liten snöflinga på sig…

God Kväll!

Jag sitter här hemma och lyssnar på julmusik med tända ljus i huset. Julstämningen är på topp och jag skulle vilja baka och pyssla i massor. Men dessvärre har jag ingen lust eller ork efter gårdagens brakfest på jobbet. Skulle nog gärna vilja visa bilder men tror att det mesta är konfidentiellt material. *skratt*

Jag hade en grymt rolig kväll med alla kära kollegor från Ängelholmsbutiken vilket absolut känns idag så ikväll tror jag närmare bestämt att jag somnar tidigt som bara den!

Vad skall du göra ikväll?

Kram Kram / Anna ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar