söndag 18 december 2011

JULSTÖK PÅ FJÄRDE ADVENT

IMAG0101

Här i vårt hus är det julstök och jag fixar julgodiset till julafton. Har lovat att hjälpa mor med vissa bitar för det finns ju ingen anledning att de skall stå med allt själva!

IMAG0102

En fin liten etikett som sitter fast med ett snöre på burkens sida förgyller en aning. Älskar dessa änglarna!

IMAG0103

Smarriga knäck-kolor…jag kommer låta denna burken stå framme under jul och sedan bara fylla på den eftersom då jag tycker den är så fin. =)

IMAG0104

Köpte med mig två sorters etiketter från jobbet idag…eller hur är de söta?

Ja, då har snart även fjärde advent passerat och nu är det bara några få dagar kvar till julafton trots att det är svårt att tro. Jag tror dessvärre att det är det milda vädret som sätter sprätt på höstkänslan snarar än julkänslan. Vi har till och med fått snödroppar i vår rabatt. =) Men jag gör allt för att julstämningen skall vara på topp. =)

Jag julbakar och här kommer min godislista:

  • 2 satser misslyckad knäck – check
  • 1 sats lyckad knäck – check
  • 1 sats lyckad choklad med rispuffar – check
  • 1 sats lyckad vit choklad med cornflakes – check
  • 1 sats lyckade köttbullar – check

Jag känner mig riktigt nöjd men har fortfarande en del kvar att göra, så jag får fortsätta i veckan!

Nu skall jag fixa nåt helt annat = min hårfärg!

Kramar / Anna ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar