tisdag 20 december 2011

ÅRETS JULKLAPPAR

IMAG0113

Makens lite kärleksfullare paket inslaget i vitt snyggt papper med rött sidenband, lyxigt ska det vara. ♥

IMAG0116

Det andra paketet är inslaget på gammeldags vis (förra årets tema). Gillar det enkla pappret med snöret som faktiskt är steksnöre från ICA. =)

IMAG0118

Undra vad det kan vara i? Ja, min andre hälft har faktiskt redan varit framme och klämt på paketen. =)

4 dagar kvar!

Jag var så lycklig i morses när snön singlade ner från himlen och la sig lite lätt på marken, men nu är all snön borta och såg man inte att de snöade så hade man aldrig vetat.

Jag är precis hemkommen ifrån jobbet och tänkte eventuellt baka ett nytt julgodis ikväll, vi får väl se vad jag orkar med.

Här är i alla fall alla klapparna inslagna och jag är som ett barn som längtar tills jag får öppna mina! *skratt*

Hoppas ni haft en bra dag!

Varma Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar