torsdag 22 december 2011

NYTT PYNT TILL GRANEN

IMAG0125

Nu är klapparna inslagna och ligger väntandes under granen. Under veckan har jag köpt lite nytt pynt till vår gran då jag tyckte det var dax för en liten uppdatering…kolla in allt här under!

IMAG0126

Denna fina glaskula med snötäckt skog tycker jag är helt fantastisk, den är helt enkelt vacker att titta på. Halva priset på Åhléns, så 25 kr. Inte fy skam!

IMAG0129

Hittade även dessa häftiga bokstäver som skriver ordet “God Jul”. Om man letar noga i vår gran kan man hitta alla bokstäver. =)

IMAG0132

För 79 kr så blev denna min, eller ja, ca 39 för det var ju halva priset på julpyntet. =)

IMAG0128

Även denna fina glaskula kommer från jobbet och den här köpte jag 2 utav.

IMAG0130

Frostat med snöflingor eller stjärnor. Tanken var i alla fall att det skulle vara två st med snötäckt skog men så blev det visst inte så jag när jg kom hem igår kväll. =)

IMG_1519

Detta fina hjärta har vi fem st av. Köpte dom på Valentin i Ängelholm och tycker de passar perfekt i granen.

Stress stress stress!

Jag verkligen hatar att stressa under julen och förbannar allt detta just i denna högtid men nu sitter jag själv i båten. Känner mig helt slut och även om jag verkligen gillar bytet av jobb & arbetstider så har jag fortfarande inte riktigt kommit in i vardagsrutinerna. Jag tycker det är svårt att gå upp 5.15 och bege sig till buss och jobb för att sedan komma hem vid 18.15. Ingen tid kvar känns det som. Men så småningom lär väl allt ge sig. Jag skall göra allt jag kan för att njuta av stunden och julen. =)

Dessutom är det ju oerhört stressigt på jobb just nu då denna tiden är vår högsäsong men ack vad kul det är. Jag älskar mitt jobb och tur är väl det!

Nu måste jag pysa!

Ta hand om er!

Varma Kramar ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar