lördag 24 december 2011

ETERNITY FRÅN THOMAS SABO

Eternity thomas sabo

Sååå fin...♥

IMAG0549

Morgonens paket som jag fick på sängen av maken…

IMG_1534

Fick en ny berlock till mitt älskade Thomas Sabo armband av älskade maken. ♥ Blev helt till mig och började gråta när jag öppnade detta paket i morses. Eternity = Evighet ♥

IMG_1540

På samma hand där jag har mina vigselringar har jag också runt handleden min morgongåva och mitt armband där jag har mina berlocker. Allt från älskade maken. ♥

God Jul kära läsare!

Nu är julen äntligen här och jag vill passa på att önska er alla en mycket god jul! Hoppas ni får en fin jul med god mat och många klappar! Jag lovar er att jag skall njuta allt vad jag har efter all stress som varit både på jobb och hemma. =)

Eftersom jag vill tillbringa all min tid med familjen så blir det inte mer än så här denna dagen.

Kram Kram / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar