söndag 25 december 2011

JULAFTONS MIDNATTSGUDSTJÄNST

IMAG0139

Igår vid midnatt var jag, min mamma & min farmor i Borgstena kyrka på midnattsgudstjänst. Jag tycker det är riktigt mysigt att gå dit under julen.

IMAG0144

I denna kyrkan gifte sig min mamma & pappa den 21 december 1989. Det är ett tag sen men vad jag minns då var det faktiskt massor av snö.

IMAG0146

Jag älskar kyrkor för att jag tycker de är otroligt vackra, så även denna. Här var jag på skolavslutning varje jul och varje sommar när jag var liten.

God fortsättning!

Nu är vi äntligen hemma igen efter några otroligt härliga dagar i Borås med min underbara familj. Vi har myst, ätit gott och fått fina julklappar. Ni fick ju se den finaste av dom alla igår. ♥

Under de timmarna vi har varit hemma så har vi packat upp (alltid lika tråkigt), jag fick ett “anfall” och började skura hela “mitt” badrum. Så nu är där skinande rent…hahaha…tänka sig vad man kan göra på juldagen.
Nu myser vi i alla fall i soffan och under morgondagen så är det åter dax för jobb och mellandagsrean.

Kram Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar