måndag 26 december 2011

EN UNIK BARBASKÖN

IMAG0151

Kolla in den supersöta Barbaskön som min kära mor har virkat…skulle definitivt vilja ha en egen till mitt barn när den dagen kommer, eller kanske till mig själv…*hahaha*

IMAG0150

Kolla in hans underbara ögonbryn..sååå söta…

God kväll!

Då var annandagen här och jag som är van att fira jul i många dagar känner att julen redan har passerat för min del. Maken har åkt till England och jag kommer att vara gräsänka de kommande dagarna. =/

Men visserligen kommer jag ändå att ha fullt upp med tanke på att vi skall ha årets nyårsfest hemma hos oss. =)

Vi har planerat det mesta men jag skall försöka hinna att förbereda allt så att jag och min älskade man kan mysa och bara ta det lugnt innan festen startar. Tror ni på det lika mycket som jag? *skratt*

Ta hand om er!

Varma Kramar

3 kommentarer:

  1. sååå söt han é För det är väl en han?

    SvaraRadera
  2. Barbaskön är definitivt en kille, han är sååå söt! Kram Anna

    SvaraRadera