tisdag 27 december 2011

FINASTE & VARMASTE KOFTAN

IMG_1636

Fyndade en riktigt fin kofta på Carlings under gårdagens första mellandagsrea. Den ljusgrå färgen passar perfekt både vinter, vår, sommar & höst. Love it!

IMG_1635

Koftan som är inköpt på Carlings kommer från Saints & Mortals. Jag fyndade dessutom ett linne samt ytterligare en kofta från samma butik.

IMG_1637

Något som jag missade men som tjejen i butiken visade mig var ju den snygga detaljen på armbågen…Like, like!

Trodde aldrig jag skulle somna igår kväll men efter att jag legat & vridit mig i en timme ringde jag min kära man ♥ och efter det var det inga problem att sussa resten av natten. Knepigt va?

Dessutom trodde jag att hela taket skulle blåsa av men och jag har förstått att det var fler med mig. Denna månad har ju definitivt bjudit på det knepigaste vädret i mitt liv och än är det väl inte slut. Undrar verkligen om vi kommer få se någon snö här på västkusten i år, vad tror du?

Jag tänkte förbereda lite smått till nyår och egentligen har jag hur mycket som helst som skall göras men ingen som helst lust. Jag kommer säkert att stå med det mesta till sista minuten, som vanligt!

Nej, nu får jag göra lite nytta!

Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar