onsdag 28 december 2011

I DET SENASTE LAGET

IMAG0157

Har pysslat hela kvällen med att fixa klart de fina sånghäftena som jag skrev ut igår.

IMAG0161

En liten silverstämpel i hörnet så blev det genast mycket snyggare!

IMAG0163

Jag köpte lite minipepparkaksformar som jag använder runtom vårat sångpapper. En liten silvrig rosett runt blir pricken över i:et. =)

IMAG0165

Passade dessutom på att limma på glitter på våra partyhattar. De blev ganska bra faktiskt, är själv ganska förvånad över resultatet. *skratt*

IMAG0166

Bara till att fästa ett gummiband i så kommer den sedan att sitta fint på allas våra huvuden! =)

Pyssel pyssel pyssel!

Ja, det är väl så jag kan sammanfatta denna kvällen. Jag är helt slut och var det långt innan jag kom innanför dörren här hemma. Tror det började lagom till jag satte mig på tåget hem då jag gäspade så att ögonen vattnades.

Det betyder med andra ord att det var läggdags för längesen men ni vet ju hur det är när det är mycket som skall fixas. Dessutom är det ju sååå kul att fixa det mesta själv!

Nej, 7 timmar till uppgång så det är väl dags att nana nu men jag var ju trots allt tvungen att ge er ett litet inlägg trots att det är i senaste laget. =)

Ta hand om er!

Godnatt kramar / Anna ♥

2 kommentarer:

  1. Men Anna, vilken pysseltjej du är! Hade lätt lätt velat ha en sån där hatt :)

    SvaraRadera
  2. Vi får väl se om de överlever festen så får jag väl ta med en till jobbet åt dig! Hahaha... Kramar

    SvaraRadera