torsdag 29 december 2011

BRAZIL NUT BODY BUTTER

  IMG_1638

IMG_1639

Köpte en ny variant av body butter från Body Shop på rean. Brazil Nut heter den här och den doftar sådär krämigt gott. Provade den första gången igår efter duschen och när jag vaknade var jag fortfarande superlen som en babyrumpa…hihihi…

Godmorgon!

Jag sitter faktiskt i bilen och bloggar medans jag väntar på tåget. Det blev visst så att jag är väldigt väldigt tidig men då fick jag ju i och för sig gjort lite annat även om jag är ganska begränsad i vår mysiga Peugeot. =)

Igår stensomnade jag på spikmattan och jag som aldrig somnar på den kommer inte ens ihåg när jag vaknade för att ta bort den.

Idag gör jag sista tidiga morgonen för detta året och imorgon kommer äntligen min make hem. Vad mer kan man önska sig!

Jag önskar er en mysig dag!

Stora Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar