fredag 30 december 2011

SKUMPA–CHECK √

IMAG0169

Fick en fin gåva i nyårspresent från en hemlig beundrare. En flaska René Barbier skall absolut öppnas vid ett speciellt tillfälle. Vi får väl se om detta speciella tillfället är imorgon, annars har jag laddat upp med annan skumpa!

IMAG0170

Detta halvtorra mousserande vinet kommer från Spanien och har en fruktig smak med islag av äpplen, mandarin och mandel.

Då har snart ännu ett år passerat och ett nytt år väntar. Jag tycker alltid det är riktigt roligt med nyårsafton och eftersom vi har fest här hemma hos oss i år skall det bli extra roligt. Det är självklart mycket att planera och då maken har befunnit sig utomlands har jag haft ganska mycket att stå i.

Igår fick jag besök och lite hjälp av käraste vännen Johanna som är en helt fantastisk person. Hon finns alltid vid min sida, vad som än händer! Tack hjärtat!

Nej, nu skall jag ta en svängom med dammsugaren, det sista som är kvar på städningen inför helgens party! =)

På återseende!

Kram Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar