söndag 25 juli 2010

En baby-iller

Hej på Er!

En än gång har tiden runnit iväg och jag har totalt missat min blogg. Kan ni förstå att det är bara 13 dagar kvar till vår stora dag som vi drömt om så länge. Jag skal verkligen njuta till fullo den dagen, för den kommer att gå så otroligt fort.

Igår efter jobb möttes jag av ett glatt gäng som varit och kollat på ett riverrace här i Ängelholm. Det är ett race i Rönne å med gummibåt. Vi hade en vän till oss som skulle vara med och tävla med dessvärre gick deras gummibåt sönder väldigt tidigt.

Framåt sen eftermiddag gick jag och Markus hem för att vila oss lite och på vägen fick vi möte av världens sötaste baby-iller. Han stannade till och tittade in oss en bra stund och Markus fick några söta foton.



Eller hur är han söt!

Nu skall jag dra till jobb. I veckan kommer fler inlägg! Det har hänt massor med bröllopet!

Kram Anna

1 kommentar:

  1. Hej.. jag har en fråga om jag har tillstånd att använda din bild på Illern på min Facebooksida? Vi såg två runt huset här men hann inte få någon bra bild alls :(
    Din bild e helt underbar :)
    Jag vill inte använda bilden utan ditt tillstånd då copyrightlagarna gäller i högsta grad.
    Om du ger ditt tillstånd så kommer jag att länka till din blogg samt skriva att du gett ditt tillstånd för publicering.
    Med hopp om ett snabbt svar...
    /Frank.

    higlander_uppland@yahoo.com

    SvaraRadera