lördag 31 juli 2010

Helsingborgsfestivalen

Årets helsingborgsfestival är i full gång och idag är sista dagen. Det är full fart i stan med marknadsstånd, karuseller och massor med uppträdanden. Jag och Markus var inne under första festivaldagen för att titta på Hoffmaestro. De spelade båda mina favvolåtar så jag var nöjd när vi lämnade Helsingborg. Vi passade ju självklart på att äta munkar, jag ville ju ha med choklad på. :D Det var riktigt gott men lite väl mäktigt. :P



När vi åkte in i torsdags ville jag ha min nya klänning/tunika som jag fått av Markus. Den är från Carlings och Markus handlade lite nya kläder till sig själv samtidigt.




När vi ändå var på Väla passade jag på att köpa nya pumps med lite lägre klack. Jag har ju redan ett par med en väldigt hög klack och då blir jag ju så mycket längre än min andre hälft. Båda är i skinn och det är något jag rekkomenderar för det rä sådan skillnad att ha det på fötterna än syntet. Skinn andas och fötterna mår bra. Det är vikigt att komma ihåg.



Nu tror jag att vi skall hämta ringarna idag! Hoppas på det!

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar