tisdag 15 oktober 2013

Lilla Liv–Ny barnbutik ♥

lilla liv

Lilla Liv kommer den nya barnbutiken i Ängelholm City att heta. Det är en av mina underbara vänner som har tagit det stora steget att öppna eget & gissa om jag längtar till öppningen den 9 november. Johanna har tagit in ett underbart sortiment av barnkläder från bl.a Mini Rodini, Molo, The brand, Livly och ånga fler. Kom du också till öppningen! :-)

www.lillaliv.se

Hej på er!

Nu har jag äntligen fått möjligheten att skvallra om att det kommer en ny barnbutik här i stan (Ängelhom). Lilla liv skall nämligen öppna den 9 november och då skall jag bestämt vara där med Viggo.

Om du redan nu är lite nyfiken så kan du följa Lilla Liv på instagram, @lillalivengelholm . På facebook kan du följa Lilla Liv på just det namnet, kolla in HÄR!

Jag önskar dig redan nu All lycka till kära Johanna, jag ser fram emot öppningen! ♥

www.lillaliv.se

Kramar / Anna

1 kommentar:

  1. Du är för söt!!!!! :) Saknar dig o Viggo, ses snart!!

    SvaraRadera