torsdag 17 oktober 2013

Tackkort

IMG_3241

Nu har vi skickat ut tackkorten för Viggos dop och även om vi är nöjda med detta fina kortet så var det inte det vi tänkte ha som tackkort. Men eftersom Prints with Wings hade blivit hackade och man inte kunde beställa från deras sida så beställde vi från VistaPrint istället och det blev ganska så fyndigt ändå eftersom Viggo fick ett rött flygplan i doppresent. :-)

IMG_3244

IMG_3245

Vi fick dessutom möjligheten att beställa 150 adressetiketter för ynka 50 kr. Men jag ändrade från vår adress till Viggos namn och nu är de perfekta att klistra i t.ex hans böcker, eller kanske på något annat som vi vill märka med hans namn. :-) Ett roligt tips! :-)

God Förmiddag!

Jag bara måste tala om att jag har haft lite problem med att se era kommentarer här på bloggen men nu så skall det vara fixat och jag har svarat er. Bättre sent än aldrig! :-)
Vill också säga att det är flera som sagt att det krånglar när de skall kommentera. Tyvärr vet jag inte vad det beror på men om ni inte vill logga in så kan du säga att du är anonym och skriva ditt namn efter ditt meddelande istället. :-)
Alla kommentarer skickas till mig & jag väljer vilka jag vill publicera, detta för att jag fått en del SPAM det sista.

Vill du inte kommentera kan du ju alltid klicka i gilla, snyggt, intressant eller kul som kommer efter inlägget! :-)

Idag står städning & träning på schemat så vi håller oss på hemmaplan. Önskar er en trevlig torsdag!

Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar